Ny funksjon for forhandlere
Etter ønske og innspill fra våre forhandlere har vi nå gjort det mulig å legge inn en bestillig på vegne av en kunde.
Bakgrunn for ønske om denne muligheten, er at mange forhandlere har flere roller ovenfor sine kunder. I tillegg til at mange er leverandører av maskinvare og programvare, har de også en anbefalings- og rådgiverrolle. Mange fungerer også i praksis som bedriftenes IT-ansvarlige.
Vår nye funksjon gjør det nå mulig for en forhandler å legge inn en bestilling på vegne av en ny kunde, og dermed også håndtere alt det praktiske rundt bestillingen, men det er kunden selv som må endelig godkjenne dette før tjenesten blir aktivert.
Slik virker det:
- Forhandler legger inn en ny bestilling på en tjeneste eller en gratis prøveversjon av en tjenesten via vår forhandlerweb.
- En epost vil etter bestilling bli sendt til sluttkunden for godkjenning.
- Kunden godkjenner ved å klikke på tilsendt lenke i epost tjenesten og tilhørende vilkår.
- Kunden og forhandler mottar deretter brukernavn og passord til den aktuelle tjenesten, og kan ta den i bruk.
Raskt, enkelt og brukervennlig.